מתכון מרינדה יין אדום

  • זמן הכנה
    10 דקות
  • זמן בישול
    10 דקות
  • סועדים
    10
  • צפיות
    265

מתכון למרינדה יין אדום

מרינדה יין אדום זה בעצם משרה של תערובת תיבול עם יין אדום, טעמים ותבלינים מתאימים. הרעיון במרינאדה בכלל – הוא על מנת להעשיר נתחי בשר ודגים בטעמים ועוד בטרם בישולם.

כך יוצא בעת הצלייה של הבשר או הדגים חומרי הגלם מקבלים טעמים עשירים מאוד האופייניים לסגנון הבישול שלהם.

קיימים מגוון רב של סוגי מרינאדות ומשרה של מאכלים, אך מרינאדה יין אדום היא משרה שמתאים לתיבול של מאכלי בשר. ניתן לראות מתכונים כמו לדוגמה של צלי כתף ברוטב יין או גם מתכון של עוף ביין בהם נעשה שימוש במרינדה של יין אדום.

 

 

רכיבים

מצרכים למרינאדה יין אדום

ציוד מטבח למתכון

    הוראות הכנה

    יש להתייחס למרינאדה כתוספת תיבול מהותית מאוד לנתחי הבשר או הדגים, היא משביחה את טעמם באופן ניכר ולכן השפים והטבחים הטובים יעדיפו להשתמש במרינדה יין אדום לצורך תיבול הבשרים לפניי שמבשלים אותם. כפי שמובא במתכון, מאוד נכון ומקצועי לעבד את חומרי הגלם במעבד מזון אך ניתן גם ללא מעבד מזון - ע"י ערבוב/איחוד כלל המרכיבים בקערה.

    a1 שלב

    לשים את כל מרכיבי המתכון במעבד מזון ולטחון אותם גרוס במשך כחצי דקה.

    a2 שלב

    להעביר את התכולה לקופסת אחסון ולסגור אותה הרמטית או להוסיף את נתחי העוף או הבשר לפי המתכון הרלוונטי. *הערה חשובה* בהרבה מתכונים נרצה להשתמש ביין האדום של המרינדה ולאחר ההשריה, ולכן במידה ותכו על מתכון כזה כמו למשל "מתכון צלי כתף ברוטב יין" או "מתכון עוף ביין" אז נצטרך לסנן את היין לפניי שנבשל איתו.

    a3 שלב

    לשמור בקירור עד לשימוש.

    סיכום

    פשוט לערבב את כל המרכיבים ולשמור בקירור

    שף פרטי ומארח בשרון לארוחות שף פרטיות. הדבר שאני הכי אוהב הוא לבשל וליצור חוויות אוכל, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אוהב מאוד לכתוב על אוכל וחוויותיו דברים יצירתיים עושים לי את זה.

    אולי גם תאהב

    השאירו סקירה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    X