חנות

תבנית קיש, תבנית טארט עם שליפה תחתונה

5.12

SKU:7ea58b72-1fa8-446b-afea-8658c33f23c4 |זמינות: נגמר המלאי

מאפיינים לתבנית קיש / טארט: 【פירוק קל】 עיצוב תחתון חי. נון-סטיק דו-צדדי, קל לפירוק. תבנית פאי זו עשויה בציפוי נון סטיק, נון סטיק משני הצדדים, צורה אחידה, ניתן להפחית או לא להשתמש בשומן בכלל, ניתן  בקלות לשחרר את התבנית, להפחית את ספיחת השומנים, להפוך את הפאי לפחות חום, בריא וטעים יותר, אפקט האפייה הוא מושלם […]

המלאי אזל

מאפיינים לתבנית קיש / טארט:

【פירוק קל】 עיצוב תחתון חי. נון-סטיק דו-צדדי, קל לפירוק. תבנית פאי זו עשויה בציפוי נון סטיק, נון סטיק משני הצדדים, צורה אחידה, ניתן להפחית או לא להשתמש בשומן בכלל, ניתן  בקלות לשחרר את התבנית, להפחית את ספיחת השומנים, להפוך את הפאי לפחות חום, בריא וטעים יותר, אפקט האפייה הוא מושלם יותר.
【מראה יפה】 קצה גלי, יפה ובטוח. תבנית פאי החרצית מאמצת תהליך יציקת הטבעה משולב, עם קימור יפה, מראה יפה וביצוע מעולה. תוך כדי טיפול בידיים שלך, זה יהפוך את מסע האפייה שלך לנעים יותר לעין!
【מברשת כלים מעשית】 עיצוב דו צדדי לניקוי קל וקלות שימוש. ספוג סיליקון עדין מספיק כדי שלא תצטרך לדאוג לשרוט את התבנית טארט שלך. הוא מתאים מאוד לניקוי כלים, סירים, קערות, פירות, ירקות, אמבטיות או מוצרי קוסמטיקה.
【לאפייה מעניינת】 הכן במהירות מנות משפחתיות, תה אחר הצהריים, קינוחי משתה ומעדנים אחרים. ניתן להתמודד בקלות עם אפייה או בישול יומיומי, ארוחת ערב משפחתית, התכנסות חברים, חגיגות פסטיבל וכו'. מה שהופך את תהליך האפייה שלך למעניין, עוזר למטבח ביתי אידיאלי.
【הולכת חום גבוהה】 פלדת פחמן באיכות גבוהה, עמידה. משטח פאי התחתונה עשויה מפלדת פחמן כחומר, בהשוואה לחומר אחר, פלדת פחמן עמידה יותר, יעילות הולכת חום גבוהה, חיי שירות ארוכים יותר וחסרת טעם, יכולה לקצר ביעילות את זמן האפייה.

מפרט לתבנית פאי / טארט:
חומר: מברשת כלים: סיליקון; תבנית קיש / טארט: פלדת פחמן
צבע: מברשת כלים: כחול; תבנית קיש / טארט: שחור
גודל (בערך): תבנית קיש / טארט: 28×3 ס"מ/11.02×1.18 אינץ' (WxH)
 

החבילה כוללת:
1 יחידה x מברשת כלים
1 יחידה x תבנית קיש / טארט
 

הערות:
1. בשל הבדל האור והמסך, צבע הפריט עשוי להיות שונה מעט מהתמונות.
2. נא לאפשר הבדלים של 0.5-2 ס"מ עקב מדידה ידנית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “תבנית קיש, תבנית טארט עם שליפה תחתונה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X