פעם ראשונה כאן?

אלפי חובבי בישול ואנשי קולינריה נשארים מעודכנים מדי חודש

קולינרטיקה הוא בלוג אוכל מקצועי המקיף ביותר בישראל המתמקד בעיקר בלימוד בישול מקצועי. בבלוג תמצאו מתכוני שף, מדריכי בישול, קורסים דיגיטליים לבישול, מערכת שאלות ותשובות בכל מה שבוער לדעת בתחום הקולינריה, תוכנית בישול חי בשידור חי ועוד.

נשארים מעודכנים בקולינריה!

הצטרפו לקהילה של 10,000+ חובבי בישול, טבחים, שפים ובעלי עסקי מזון והישארו מעודכנים בכל הטרנדים ושיטות הבישול שיעזרו לכם לבשל מקצועי יותר.

 

חשוב לדעת...

אנחנו יודעים שתחום הקולינרי הוא כל כך טרנדי עם הרבה עולמות תוכן קל מאד ללכת לאיבוד כשרוצים להפיק את המיטב. החלטנו לפשט קצת את העניינים ולהקים בלוג אוכל שמתמקד בלימוד בישול מקצועי עם מגוון כלים שפיתחנו.

 לדוגמא: תחת “מערכת שאלות ותשובות” אפשר למצוא תשובות לשאלות בבישול. ועוד כלים ופיצ’רים שיעזרו לך לקחת את יכולות הבישול שלך לרמה אחרת.

מתכונים

מגוון מתכוני בישול, קונדיטוריה ואפייה מהמטבח המקצועי

קורסים אונליין

עשרות שיעורי ווידאו ללימוד בישול מקצועי

שאלות ותשובות

מערכת שאלות ותשובות בנושאי בישול ומתכונים

מדריכי בישול

מגוון מאמרי עומק ומדריכים קולינריים בנושאי קולינריה

בישול חי בשידור חי

משתתפים על בסיס שבועי בלימוד בישול בשידור חי, מקבלים גישה לכל התכנים באתר

למה זה נקרא "קולינרטיקה" ומי עומד מאחורי זה?

היי נעים מאוד, קוראים לי מאור נתן ואני שף מסטר מטעם האוניברסיטה העברית ובעלים של “מאור נתן שף פרטי ואירועי בוטיק”.

הקמתי את בלוג האוכל קולינרטיקה כדי לעזור לאנשים ללמוד איך לבשל מקצועי ולשפר את יכולות הבישול.

אני זוכר שבתחילת הדרך שלי ב 2001 לא היה כ”כ איך ללמוד ואיך להשתפר קולינרית (חוץ מספרי בישול) והדרך שעשיתי כדי ללמוד בישול הייתה לעבוד במסעדות שף מהמובילות בישראל ובעולם.

והיום, אחרי 20 שנות ניסיון ואחרי שעבדתי במסעדות משליין בניו יורק תחת השף הצרפתי “דניאל בולו”.

הבנתי שזה חט גדול לשמור את כל הידע שצברתי לעצמי ולכן הקמתי את אתר קולינרטיקה שם אני חולק המון מהידע שלי ועוזר לאנשים ללמוד לבשל טוב יותר וללא מסע ארוך כמו שעשיתי.

קראתי לאתר קולינרטיקה כי רציתי ליצור אזור קולינרי ברשת שיהיה בו את המידע הכי מקצועי על עולם הבישול. ואם כבר עולם הבישול, אז שיהיה לו יבשת 🙂 בדומה לאנטרקטיקה, אפריקה, אסיה וכו’. אז שיהיה יבשת קולינרית חדשה גם לעולם הבישול. מה קרה?!

מאיזה מאמרים כדאי להתחיל?

כשיש לך הרבה מאמרים ותוכן קולינרי במגוון רב של נושאים, תמיד נשאלת השאלה – ממה להתחיל קודם? אז העצה שלי היא כמובן מהטוב והפופולרי ביותר. אז הנה הם, 6 הפוסטים הפופולריים ביותר מתוך הבלוג (מתעדכן בזמן אמת):

מדריך סוגי רביכות בבישול

פוסט ומדריך מפורט על סוגי רביכות בבישול, מה זה רביכה, איזה סוגים של רביכות קיימים, איך מכינים רביכה ולאיזה מתכונים היא שימושית.

קרא עוד »

מדריך על תהליכי תסיסה במזון

מדריך מפורט על תהליכי התסיסה במזון, אלו שאחראיים על רבים מהמאכלים האהובים עלינו. אתם בטח יודעים שהתסיסה עוזרת להכנת מוצרים טעימים כמו יין, לחמים, בירה וגבינה, אבל האם ידעתם שתהליכי ייצור של רוטב סויה גם כוללים תהליך תסיסה? או נקניקים מסוג “סרבלד”, יוגורט, ועוד חומרי גלם נוספים? בהמשך המדריך תגלו עוד על המיקרואורגניזמים הידידותיים והחשובים בתוך המזון שלנו – אלו שגורמים לו להיות טעים יותר.

קרא עוד »

המדריך המלא על פטריות כמהין

מדריך מורחב על פטריות כמהין שחורות או לבנות מצרפת או איטליה וכל סוגי הפטריות והמוצרים שיש בפטריות כמהין, דרכי חיפוש, מוצרים נלווים ומאיפה קונים

קרא עוד »
מרק דלעת קולינרטיקה

קולינריה פוגשת אמנות

הקשר בין אמנות קולינרית לעולם אמנות המסורתי קולינריה ואמנות הם שני עולמות נפרדים מצד אחד, אך מצד שני יש בניהם קשר עמוק שיכול להביא לחוויה

קרא עוד »

שיטת בישול עגבניות קונקסה

עגבניות קונקסה בצרפתית זה Conser שזה בעצם “מעיכה” ובשיטת בישול  קונקסה מקלפים את העגבניות על ידי חריצת העגבניות כנסו לקריאה על שיטת בישול קונקסה

קרא עוד »

קונפי -שיטת בישול בשומן

פוסט עם מידע על שיטת בישול קונפי, שיטת בישול קונפי (Confit בצרפתית) היא טכניקת בישול בה מבשלים את חומר הגלם העיקרי בשומן או שמן על חום נמוך וזמן איטי.

חומר הגלם העיקרי יכול להיות לדוגמה נתחי בשר, דגים או פירות ים, סוגי עופות ואפילו ירקות.

קרא עוד »

הצטרפו עכשיו לקהילה המקצועית שלנו

אל תפספסו!! הצטרפו לאלפי חובבי בישול טבחים ושפים הנרשמים לניוזלטר ומקבלים עדכונים חשובים על מתכונים טרנדים, הטבות וטיפים בלעדיים לבישול – ישירות למייל

X